بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نکونام به عیادت همبازی سابقش, وحید مظاهری رفت

 

نکونام و مظاهری

بازیکن سابق تیم های پاس، فولاد، پرسپولیس، ابومسلم و... که این روزها مشغول دیالیز در بیمارستان پارس تهران است، صبح امروز میزبان جواد نکونام در این بیمارستان بود. مظاهری که چندی پیش پیوند کلیه داشت، حالا با مشکلات تازه ای روبرو است و باید یک بار دیگر کلیه خود را پیوند بزند. او هر هفته سه روز به بیمارستان پارس می رود تا دیالیز کند. هزینه های سنگین دیالیز و همچنین پیوند کلیه باعث شده تا فوتبالی ها برای کمک به او اقدام کنند. 

وحید مظاهری که دو سال در پاس همبازی جواد نکونام بود، امروز نزدیک به نیم ساعت میزبان او بود و با هم درباره وضعیتش و همچنین شرایط این روزهای نکونام در استقلال حرف زدند. کاپیتان تیم ملی پیگیر وضعیت مظاهری بود و برای دقایقی درباره مشکلاتی که برایش پیش آمده با او حرف زد که مظاهری گفت: «من روحیه ام بالاست و دکترها هم از این وضعیت تعجب کرده اند.» مظاهری و نکونام دقایقی هم درباره خاطرات بازی در پاس حرف زدند و همچنین درباره تیم ملی و شرایط کنونی شماره 6 در استقلال. نکونام علاقه ای نداشت تا از او عکسی گرفته شود اما سرانجام به کمک یکی از دوستان نزدیک مظاهری، این عکس گرفته شد.

وحید مظاهری چشم انتظاری فوتبالی ها/نکونام به عیادت همبازی سابقش رفت +عکس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 10 / 1391برچسب:نکونام,وحید مظاهری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com